Zou dat nog eens terugkomen?
-
De oude foto laat het Willemsplein zien in 1915.
Toen stond er nog een mooie affiche kiosk. Die geven enorm veel sfeer en
laten zien welke exposities,...
20 hours ago
2 comments:
I love that reflection.
heron: what the heck did you do that for!! sheesh!! no wonder mom said humans are stupid.. bunch of loosers, cant wait to see what they do next..
Post a Comment