Zou dat nog eens terugkomen?
-
De oude foto laat het Willemsplein zien in 1915.
Toen stond er nog een mooie affiche kiosk. Die geven enorm veel sfeer en
laten zien welke exposities,...
20 hours ago
No comments:
Post a Comment